تقدیر مهندس قربانپور معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان از شرکت تانش

1399/01/23

همانطور که در خبرها آمده، در پی بارش برف سنگین در بهمن ماه 98 به ارتفاع بیش از نیم متر در شهرهای جلگه ای گیلان و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به بیش از یک و نیم متر نیز رسید و بسیاری از مردم این استان را غافلگیر کرد.  این بارش موجب قطع برق بسیاری از مشترکین شده بود که بر اساس تماس تلفنی و پیامکی جناب آقایان مهندس افضلی مدیرعامل محترم برق منطقه ای مازندران و گلستان و مهندس معرفت معاون محترم  بهره برداری با مدیرعامل این شرکت تعداد7 تیم از گروههای خط با تجهیزات کامل به استان گیلان، شهرستان لنگرود اعزام شدند.
اکنون پس از اینکه وضعیت به حالت سفید درآمده، آقای مهندس قربانپور طی نامه ای از تلاشهای گسترده کارکنان شرکت تانش قدردانی کردند.
متن نامه:
مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال (تانش)
موضوع: تقدیر نامه
با سلام و احترام، بی شک موفقیت و پیشرفت درخشان صنعت برق در عرصه های مختلف نتیجه همت، تلاش و احساس مسئولیت افرادی است که همواره خدمت به مردم و رضای حق تعالی را سرلوحه کار خویش قرارداده اند.
بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای گسترده و همه جانبه آن شرکت محترم در جهت رفع حوادث ناشی از بحران بارش برف سنگین در استان گیلان در بهمن ماه سال 1398، از خداوند متعال توفیق روزافزون را برای جناب عالی و تمامی همکاران محترمتان مسالت داریم.
بهروز قربانپور
معاون بهره برداری

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0