عنوان شرکت برتر در سال 1398 در سطح استان مازندران در پدافند غیر عامل به شرکت تانش اختصاص یافت.

1398/08/20

به گزارش روابط عمومی شرکت تانش در همایش پدافند غیر عامل استان مازندران که بصورت سالانه در این استان برگزار می شود عنوان شرکت برتر در حوزه انتقال در سال 1398 در سطح استان مازندران در پدافند غیر عامل  به شرکت تانش اختصاص یافت.
آقای حسین زادگان استاندار محترم و رئیس شورای پدافند غیر عامل استان مازندران طی تقدیر نامه ای از تلاش کارکنان شرکت تانش در صیانت و نگهداری از تجهیزات انتقال نیرو استان با تخصیص عنوان شرکت برتر تشکر و قدردانی نمودند.
بر اساس این گزارش عنوان کارگروه برتر در سال 1398 به کارگروه نیرو پدافند غیر عامل استان مازندران (صنعت آب و برق ) اهداء شد. ریاست کارگروه نیرو آقای مهندس افضلی طی نامه ای از شرکت تانش و دیگر شرکتهای صنعت آب و برق مازندران تشکر و قدردانی نمودند. مهندس افضلی در این نامه اظهار داشتند: یقیناً بخشی از این موفقیت حاصل تلاش و زحمات مجموعه همکاران محترم در آن شرکت می باشد. لذا به مصداق حدیث (من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل ) بر خود وظیفه می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم. سلامتی و دوام توفیقات را برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0