از کارگران نمونه شرکت تانش تقدیر شد

1398/03/02

مراسم جشن کارگری شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال (تانش) بصورت جداگانه در امورهای تعمیراتی سمنان، شاهرود، نوشهر، ستاد و مرکز و گلستان همزمان با صرف افطاری برگزار شد. در این مراسم ها که همکاران و خانواده هاحضور داشتند از 6 نفر از بازنشستگان، 33 نفر از کارکنان و 10 نفر از رانندگان شرکت تقدیر بعمل آمد.
مهندس فردی مدیر عامل شرکت تانش در ابتدای این مراسمات پس از خیر مقدم و سپاسگزاری از حضور مهمانان در این مراسم اظهار داشتند: آنچه که موجب پیشرفت کارکنان شرکت تانش شده قطعاً زحمات همسران همکاران بوده که آرامش را برای آنها فراهم نموده اند تا بهتر خدمت نمایند. مهندس فردی 4 اصل که در تمامی فعالیتهای شرکت مد نظر قرار گفته را از جمله برنامه ریزی، خردجمعی و فرهنگی، سعی و تلاش و توکل به خدا برشمردند و متذکر شدند باید بتوانیم برنامه ریزی لازم در امر آموزش و توسعه نیروی انسانی، متعهد و متخصص و همچنین خرید تجهیزات، ابزار کار و دستگاههای تست برای افزایش کیفیت کار و برداشتن قدمهای موثر در جهت کاهش حوادث، معایب و اتفاقات برای امنیت شبکه و استمرار آرامش خاطر مردم، کارفرما و ذینفعان قدمهای موثر برداریم و در این یکسال و نیم که در خدمت شما بودیم سعی داشتیم برگشت به مسیر قانون مداری در سطح شرکت و توانمند سازی شرکت را سرلوحه خود قرار دهیم.
مهندس فردی قصد شرکت را از برگزاری این مراسم ها قدردانی از همراهی خانواده های محترم، تلاش همکاران در انجام وظایف محوله، گرامیداشت یاد و خاطره همکارانیکه در از بین ما رفتند، ایجاد فضای دوستانه در بین همکاران و استفاده از برکات ماه مبارک رمضان برشمردند.
ایشان ضمن بیان افتخارت شرکت تانش که عبارت بود از کسب رتبه 1 نیرو از سازمان برنامه و بودجه کشور، انجام 100% کلیه فعالیتهای محوله و چاپ کتابهای مدیریت بحران و طبقه بندی مشاغل و شرح وظایف محوله اظهار داشتند اقدامات انگیزشی خوبی برای کارکنان صورت گرفته مثل پرداخت تسهیلات بانکی از طریق معرفی به بانک ها و انجام معاینات پزشکی برای کلیه همکاران شرکت.
در پایان جلسات با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از همکاران بازنشسته، کارگران و رانندگان نمونه تقدیر بعمل آمد.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0