مراسم جشن دانش آموزی فرزندان ممتاز کارکنان شرکت تاش برگزار شد.

1397/10/01

به کزارش روابط عمومی شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال (تانش) مراسم جشن دانش آموزی فرزندان ممتاز کارکنان شرکت تانش در روز پنجشنبه مورخ 29/9/97 با حضور کارکنان این شرکت و خانواده هایشان در مجتمع فرهنگی ورزشی برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.
این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت قرآن کریم آغاز شد و با خیر مقدم گوئی مدیر عامل این شرکت ادامه یافت.
مهندس فردی مدیر عامل شرکت تانش در سخنرانی ضمن خیرمقدم به همکاران ، خانوده ها، فرزندان ممتاز، اعضای هیأت مدیره شرکتهای تانش و تعاونی فنی و مهندسی البرز شمال گفت: به همکاران خودم و خانواده هایشان جهت پرورش فرهیختگان جوان که امیدهای آینده این کشور هستند خسته نباشید و دست مریزاد می گویم. مهندس فردی در ادامه با بیان گزارشی از فعالیتهای شرکت و نیروهای انسانی اظهار داشت: ما امروز جمع شدیم تا موفقیت فرزندانمان در صحنه علم و دانش را جشن بگیریم. برخود واجب می دانم از زحمات همکارانم که بعنوان سربازان گمنام در حوزه صنعت برق در بخش انتقال کار می کنند تشکر کنم. همه همکاران ما علاوه بر این تلاش شبانه روزی ستون های خانواده خود نیز هستند که در پرورش استعدادهای درخشان نیز موفق بودند. بر این باوریم، در این مجموعه اگر همکارانمان مسئولیت اجتماعی خود را با موفقیت انجام می دهند و زحمت می کشند این پیروزی مرهون زحمات همسرانی است که شرایط را برای ارائه خدمت مناسب برای همسرانشان مهیا می سازند و واجب است که از همه خانواده بزرگ شرکت تانش برای این مهم قدردانی کنم.
پس از صحبتهای مهندس فردی گروه های هنری از صدا و سیما با برگزاری برنامه های شاد برنامه را ادامه دادند. سپس با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فرزندان ممتاز همکاران تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم از تعداد 125 نفر از دانش آموزان و دانشجویان مستعد فرزندان کارکنان شرکت تانش تقدیر شد.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0