آقای مهندس عباس روشن قدمی از کارکنان شرکت تانش بعنوان قهرمان عرصه خدمت در همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیر عامل استان تقدیر شدند.

1397/08/22

در همایش تجلیل فعالان عرصه پدافند غیر عامل استان که با حضور سرپرست استانداری مازندران و مدیران دستگاههای اجرائی استان و دبیران کارگروه ها در سازمان هواشناسی استان برگزار شد آقای مهندس عباس روشن قدمی بعنوان قهرمان عرصه خدمت انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش لوح سپاس از سوی آقای احمد حسین زادگان سرپرست استانداری به ایشان اهداء شد.
شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان نیز در این همایش بعنوان دستگاه برتر اجرائی پدافند غیر عامل سال 1397 انتخاب شدند.
آقای مهندس روشن با ارسال پیام زیر از همکاران محترم تشکر و قدردانی کردند.
با عرض سلام خدمت تمام همکاران محترم و زحمتکش شرکت تانش.
خداوند را شاکرم که با راهنمایی و مساعدت های مدیرعامل محترم و اعضای محترم کمیته پدافند غیرعامل شرکت،به نمایندگی از همکاران آسیب دیده در شرکت تانش به عنوان بازوی توانمند شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان،این توفیق نصیب حال بنده شود که به عنوان یک خدمتگذار در عرصه خدمت معرفی شوم.
قطعا این فرآیند می تواند چراغ راه و فتح بابی برای معرفی خدمات همکاران خدوم و زحمتکشمان در حوزه استان باشد و به تعبیر مدیر عامل محترم می توان از این عزیزان به عنوان سنگرسازان بی سنگر و شهدای گمنام صنعت برق یاد نمود.
در پایان، برخود واجب می دانم بار دیگر از تلاش بی وفقه و زحمات بی شائبه کلیه همکاران در جهت تداوم ارسال انرژی، پایداری وضعیت شبکه در تمامی ساعات شبانه روز،تقدیر و تشکر بعمل آورم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0