مهندس فردی عنوان کرد: باید تمام عزم خود را برای گذر از پیک تابستان 97 بکار ببریم.

1397/03/28

مهندس فردی مدیر عامل شرکت تانش با بیان اینکه مهمترین هدف اصلی صنعت برق کشور، خدمتگزاری مناسب و مطلوب به مردم می باشد عنوان کرد صیانت از این هدف والای صنعت برق همیشه مورد توجه شرکت تانش بوده است.
مهندس فردی گفت:  با توجه به اینکه تابستان امسال رشد مصرف برق نسبت به سالهای قبل بالاتر خواهد بود باید تمام تلاش خود را برای نگهداری از سیستمهای انتقال نیرو و فوق توزیع بکار ببریم تا بتوانیم در کنار برق منطقه ای مازندران و گلستان بهترین خدمت را به مردم عرضه نمائیم. تابستان هرسال به جهت توریستی بودن استانهای شمالی و ورود حجم زیادی از مسافران به این خطه سرسبز، رشد مصرف برق بسیار بالا رفته که پیش بینی می­شود با توجه به افزایش دما، زمان پیک سختی را در پیش رو داشته باشیم. لذا از همه همکاران محترم تقاضا دارم همچون گذشته بهترین خدمت را برای ساختن زندگی آرام و خوش برای مردم استانهای مازندران و گلستان و مهمانان عزیز ارائه کنیم. مثل همیشه رعایت موازین ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا خانواده های ما هم در کمال خرسندی و آرامش زندگی را سپری نمایند. برای سلامتی همه شما دعاگو هستم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0