کتاب دستورالعملهای ایمنی تعمیرات انتقال نیروی برق توسط شرکت تانش منتشر شد.

1397/03/28

کتاب دستورالعملهای ایمنی تعمیرات انتقال نیروی برق در 4 فصل توسط شرکت تانش منتشر شد. این کتاب حاوی دستورالعملهای ایمنی در حین کار تعمیرات تجهیزات انتقال نیرو، فوق توزیع، دیسپاچینگ و مخابرات در 4 فصل تعمیرات خطوط، تعمیرات پست ها، حفاظت و کنترل و دیسپاچینگ و مخابرات تهیه شده است. در 111 صفحه این کتاب که در قطع رقعی به چاپ رسیده کاربران را برای کار ایمن در زمان تعمیرات آماده می سازد. کتاب دستورالعملهای ایمنی با شماره کتابشناسی ملی 5165686 و شابک 5-16-8640-600-978  توسط انتشارات توسعه علوم به تعداد 1000 جلد به چاپ رسید.
آقای مهندس محمود فردی مدیر عامل شرکت تانش در پیشگفتار این کتاب آورده است: در راستای براورده سازی خواسنه های مشتریان و سایر گروههای ذینفع با رعایت چارچوبهای قانونی و استانداردهای وزارت نیرو و الزامات سازمانی شرکت در جهت افزایش میزان رضایت مندی آنها با هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح و استفاده از خردجمعی و پرهیز از اقتدارطلبی و شخص محوری به منظور حداقل رساندن اثرات نامطلوب کار و صنعت بر محیط و افزایش اثرات مطلوب آن با تامین ایمنی کلیه کارکنان، کاهش حوادث و آسیب ها ازطریق حذف شرایط ناایمن، ارتقاء سلامت ابزار و حفاظت از محیط زیست بعنوان مهمترین سرمایه شرکت به لحاظ آموزش و اقدامات پیشگیرانه و همچنین به جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه خطا و اشتباه، کتاب حاضر با اولویت قراردادن دستورالعملهای ایمنی در چهاربخش تخصصی تعمیرات پست، خط، حفاظت و کنترل و مخابرات انتقال نیروی برق زیرنظر کارگروه تالیفات شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال(تانش) توسط همکاران ارجمند کارگروههای تخصصی بازنگری و تدوین گردید.
امید است با اشاعه و بکارگیری دستورالعملهای حاضر نسبت به حفظ سرمایه های ملی کوشا باشیم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0