میزان رضایت مشتریان شرکت تانش در سال 96 نسبت به سالهای گذشته افزایش یافت.

1397/03/19

براساس گزارش روابط عمومی شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال (تانش) به منظور شناسائی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینشرکت بصورت سالانه عملیات نظرسنجی از مشتریان شرکت را در دوبخش بهره برداری از سیستمهای انتقال نیرو و طرح و توسعه انجام داده و پس از تحلیل، گزارش مربوطه جهت اقدام اصلاحی به مدیر عامل شرکت تحویل می گردد.
در نظر سنجی که از مشتریان خدمات سال 1396 صورت گرفته میزان رضایت مشتریان از عدد 95 در سال 1395 به عدد 95/59 رسیده که 59 صدم رشد را در این زمینه نشان داده است.
بنا بر این گزارش موارد سیزده گانه به شرح زیر در این نظرسنجی در 19 پروژه مورد ارزیابی قرار گرفته که نتیجه آن در عکس فوق نشان داده شده است..
1- ارائه برنامه زمانبندي اجراي پروژه
2- رعايت برنامه زمانبندي پروژه مطابق قرارداد
3- كفايت كادر فني و نيروي انساني متخصص
4- رعايت نكات فني مطابق دستورالعملها
5- آماده بودن لوازم و تجهيزات كار (تجهيزكارگاه)
6- همكاري و هماهنگي با كارفرما و ساير عوامل
7- پاسخگوئي و تعامل رئيس كارگاه/ مدير پروژه با كارفرما
8- رعايت دستورالعمل ها و نكات ايمني حين كار
9- كيفيت لوازم و مواد مصرفي مورد استفاده توسط پيمانكار
10- كيفيت كار انجام شده/ عمليات اجرائي پروژه
11- بنيه مالي و نحوه پشتيباني /مالي پروژه
12- همكاري لازم و پاسخگوئي در دوران تضمين
13- اظهار نظر كلي نسبت به اجراي پيمان

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0