از شركت تانش براي مهار حادثه پست 230 كيلوولت بابكان آمل تقدير شد.

1396/05/29

به گزارش روابط عمومي شركت تانش معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل از شركت تانش براي مهار حادثه پست 230 كيلوولت بابكان آمل با اهداء لوح تقديرنامه تشكر و قدرداني كرد. بر اساس همين گزارش پست 230 كيلوولت چهل شهيد آمل كه در مرداد ماه بعلت تركيدگي ct دچار آتش سوزي شديد شده و موجب قطعي برق در آمل گرديد با حضور به موقع پرسنل حرفه اي شركت تانش اين حادثه در زمان بسيار كم مهار و با دمونتاژ و بركناري ترانس قديم و نصب و مونتاژ ترانس جديد مهار شد. اين عمليات ظرف مدت يك هفته و با كار شبانه روزي پرسنل شركت تانش به پايان رسيد كه در نوع خود يك ركورد در كشور محسوب مي شود. شرايط نامساعد كار و همچنين گرماي شديد هوا و نياز به اينكه اين ترانس بايد بعلت مصرف زياد در مدار قرار گيرد از مواردي بود كه كار را با سختي مواجهه كرده بود ولي اين دلايل نتوانست جلوي كار را بگيرد.
سيد جعفر رسولي، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل در تقدير نامه آورده است:
جناب آقاي مهندس ولي اله اسديان
مدير عامل محترم شركت تعميرات انتقال نيروي شمال (تانش)
يقيناً فرصت خدمت به مردم هديه الهي است كه خداوند متعال به بندگان محلص خويش عطا مي فرمايد. بي شك تلاش هاي مؤثر و پيگيري هاي مجدانه جنابعالي در مديريت حادثه آتش سوزي پست 230 كيلوولت بابكان آمل و بازگرداندن مجدد آن به مدار در كوتاهترين زمان ممكن، حسن بهره گيري خالصانه و خاضعانه از اين عطيه الهي است كه بحق شايسته تقدير و امتنان است.
بدينوسيله مراتب قدرداني و سپاس خود را در پاسخ به همت عالي آن جناب ابراز داشته و توفيقات روزافزون حضرتعالي را در عرصه خدمت به مردم شريف اين مرز و بوم تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالي) و توجهات خاصه حضرت ولي عصر (عج) از درگاه ايزد منان خواهانم.
سيد جعفر رسولي
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0