اقدام به موقع شركت تانش در حادثه آتش سوري ترانس ايستگاه چهل شهيد آمل

1396/05/09

در پي افزايش دما و به تبع آن مصرف برق موجب شد تا ترانس 1 پست چهل شهيد آمل دچار آتش سوزي شود. بر اساس گزارش روابط عمومي شركت تانش در روز شنبه يكم مرداد ترانس 1 ايستگاه 230 كيلوولت چهل شهيد آمل دچار آتش سوزي شد. بر اساس گزارش سايت شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان مهندس حسین افضلی شامگاه شنبه مورخ 96/5/7 در جمع خبرنگاران در آمل با اشاره به آتش سوزی ایستگاه  ۲۳۰ کیلوولت چهل شهید برق آمل در بعدازظهر روز شنبه و قطع برق مشترکان شهرستان گفت: با آتش سوزی این ایستگاه برق تنها برق مشترکین آمل قطع شد و برق مشترکین شهرهای همجوار آمل مشکلی نداشت.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به اینکه افزایش گرما و رطوبت عامل اتفاق این حادثه بود بیان کرد: با افزایش مصرف برق یک ترانس در این پست برق فشار را نتوانست تحمل کند و دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه این ترانس قدیمی و فرسوده بود ادامه داد: سرویس های لازم بر روی این ترانس انجام شد اما با توجه به افزایش گرما این حادثه اتفاق افتاد.
كاركنان شركت تانش به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با بركناري و دمونتاژ ترانس سوخته، تجهيزات مربوطه را شستشو دادند. مهندس اسديان مديرعامل شركت تانش ضمن تقدير از كاركنان شركت تانش جهت اقدام به موقع اظهار داشت ترانس حادثه ديده به خارج از منطقه انتقال يافت و ترانس جديد از انبار چهل شهيد آمل به ايستگاه انتقال يافته و در محل اصلي قرار گرفته است. ايشان اضافه كردند با تشكيل گروه هاي عملياتي هر چه سريعتر اين ترانس در مدار قرار خواهد گرفت تا مشكلات مربوط به انتقال برق به زودي انجام شود.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0