سيزدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع و اولين كنفرانس ملي مهندسي ارزش در مازندران برگزار شد.

1395/12/09

سيزدهمين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع و اولين كنفرانس ملي مهندسي ارزش و كاربرد آن در صنعت برق با حضور اساتيد و صاحب نظران، مديران و كارشناسان طي روز چهارم و پنجم اسفند ماه سال جاري در هتل ميزبان بابلسر برگزار گرديد .اين كنفرانس توسط صنعت برق مازندران و انجمن مهندسين برق و الكترونيك شاخه مازندران و با همكاري دانشگاه علوم و فنون مازندران برگزار شد. به گزارش روابط عمومي شركت تانش در 2 روز برگزاری این کنفرانس در هتل میزبان بابلسر 180 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه شده که 80 عنوان مقاله از این تعداد خارجی است و قرار است پنج مقاله در مجلات معتبر بین المللی منتشر شود. انتقال دانش و تبادل تجربیات دانشگاهیان ، اندیشمندان و صنعتگران در مباحث مهندسی صنایع بویژه سیستم های هوشمند و کاربرد آن در سیستم های تولیدی و مدیریتی اعلام شده است. در اين كنفرانس سه مقاله با موضوع مهندسي ارزش و كاربرد آن در صنعت برق توسط كاركنان شركت تانش ارائه شده كه مورد پذيرش قرار گرفته است.نمایشگاه جوار اين كنفرانس با هدف ارائه آخرین دستاوردهای شرکت های صنعتی و تولیدی کشور در زمینه مهندسی صنایع برپا شده است .
22 شرکت توانمندی های خود را در 22 غرفه این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند که بیشتر شرکت کنندگان از استان مازندران هستند. یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگاه ، حضور شرکت های دارای برند ممتاز است که محصولاتشان هم به نمایش گذاشته شده است.
شركت تانش با حضور پر رنگ خود در اين نمايشگاه توانمندي هاي خود را به معرض نمايش گذاشت و ميزبان بسياري از مسئولين، علاقمندان و مهمانان در اين دو روز بود.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0