تقدير دانشگاه علم و صنعت ايران از شركت تانش

1395/11/16

انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران با همکاری دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران و قطب علمی اتوماسیون و بهره برداری سامانه قدرت، یازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستمهای قدرت را (از ادغام کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستمهای قدرت و کنگره بین المللی اتوماسیون صنعت برق ) با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه‌های قدرت در روزهای ۲۷ دی ماه (کارگاه های آموزشی) و ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۳۹۵ (ارائه مقالات و سخنرانی ها) برگزار نمود.
دانشگاه علم و صنعت ايران جهت حمايت هاي شركت تانش در برگزاري اين كنفرانس با اهداي لوح تقدير از اين شركت تقدير نمود. متن لوح تقدير به شرح زير است:
جناب آقاي مهندس ولي اله اسديان
مدير عامل محترم شركت تعميرات انتقال نيروي شمال
اين لوح به پاس حمايت هاي جنابعالي از برگزاري يازدهمين كنفرانس بين المللي حفاظت و اتوماسيون در سيستم هاي قدرت در دانشگاه علم و صنعت ايران تقديم مي گردد.
اقدام ارزشمند شما در ارتقاي سطح علمي و دانش فني و اعتلاي مملكت عزيزمان را ارج نهاده و از حمايت مؤثرتان صميمانه سپاسگزاري مي نمائيم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0