جلد چهارم كتاب تانش منتشر شد

1395/10/28

چهارمين جلد كتاب تانش با موضوع مجموعه مقالات، ترجمه ها، اختراعات و نوآوري كاركنان اين شركت به چاپ رسيد.
    به گزارش روابط عمومي شركت تانش اين كتاب در قطع وزيري در 320 صفحه به تيراژ 1000 جلد به چاپ رسيد. اين كتاب توسط انتشارات مركز توسعه علوم به چاپ رسيده و ويراستاري و طراحي جلد آن توسط روابط عمومي شركت تانش انجام شده است. مهندس اسديان مدير عامل شركت تانش در بخشي از  پيشگفتار اين كتاب آورده است:
    به حول و قوه الهي چهارمين جلد كتاب تانش حاوي مقالات كاركنان شركت تانش به چاپ رسيده است. اين كتاب مرهون زحمات اجرايي همكاران اينشركت بوده كه دانش آن در حين انجام فعاليتهاي فني كسب شده و در كنفرانس‌ هاي ملي و بين المللي نيز پذيرفته شده است.      
    سعي ما بر اين است كه دانش تحصيل شده را با علاقمندان به صنعت برق خصوصاً در بخش انتقال و فوق توزيع به اشتراك گذاشته و انشاء ا... دانشجويان و همه همكاران صنعت برق بتوانند از آن استفاده مفيد ببرند. در صنعت عظيم برق دانش و علوم نو بيشتر از همه عرصه ها تأثير گذاشته، بطوري كه سرعت تغييرات در اين عرصه علوم جديدي را معرفي نموده است. در بخش انتقال و فوق توزيع كه سطح ولتاژي بالا را شامل مي‌شود از اين امر مستثني نبوده و پيشرفت روزافزون علوم اين سطح را بيشتر از همه مورد تغيير قرارداده است و اين امر باعث شده تا كند و كاوش جستجوگرانه منجر به مقالات زيادي شود كه اخيراً اين تغيير در كنفرانسها و پژوهشكده ها مشهود است.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0