مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران از شركت تانش تقدير كردند

1395/09/15

به گزارش روابط عمومي شركت تانش مراسمي به منظور قدرداني از كاركنان شركت تانش كه در رفع عيوب خطوط انتقال نيرو كه در شرايط سخت و سنگين بارش شديد برف و كولاك آذر ماه حماسه چشمگيري به نمايش گذاشتند در محل نمازخانه شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان برگزار گرديد.
در اين مراسم كه مديران صنعت برق حضور داشتند از همكاران شركت تانش قدرداني شد. آقاي مهندس افضلي با اهداي لوح تقدير به مهندس اسديان مدير عامل شركت تانش از ايشان تقدير نمودند كه متن آن به شرح زير مي باشد.
جناب آقاي مهندس ولي اله اسديان
مدير عامل محترم شركت تعميرات انتقال نيروي شمال (تانش)
با سلام و احترام
افتخار خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي توفيق الهي است كه بدون انگيزه معنوي برخاسته از روحيه اي با نشاط و شاداب و عشق و علاقه به خدمت رساني ميسر نيست.
بدينوسيله با تقديم اين لوح از خدمات ارزشمند، پشتيباني و حمايت بي دريغ جنابعالي و همكاران محترمتان در رفع عيوب خطوط انتقال كه در شرايط بسيار سخت و سنگين بارش شديد برف و كولاك اخير كه با آمادگي همه جانبه و بدون هيج چشمداشتي عازم مناطق صعب العبور كوهستاني سوادكوه و نور شده و در اين مأموريت مخاطره آميز حضور پر رنگ و فعال را از خود به نمايش گذاشتيد كمال تشكر و قدر داني را دارم.
از درگاه حضرت سبحان سعادت، سلامت و توفيقات روزافزون را مسئلت مي نمايم.
 
حسين افضلي
رئيس هيأت مديره و مدير عامل
آذر 95

در پي نوشت اين تقدير نامه  آقاي مهندس اسديان براي كاركنان شركت تانش نوشتند:
بسمه تعالي
حضور محترم كليه همكاران گرامي
با سلام و احترام، ضمن تشكر و قدرداني از همه همكاران ارزشمند خصوصاً همكاران تعميراتي كه در شرايط سخت و دشوار مناطق غرب و مركز مازندران شبكه انتقال و فوق توزيع را پايدار نموده و براي حفظ پايداري آن نهايت تلاش را نمودند، صميمانه سپاسگزاري كرده و سلامتي و موفقيت مديران، كاركنان و همه همكاران گرامي را از خداوند متعال مسئلت دارم.
ولي اله اسديان
مدير عامل

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0