اهداي تقدير نامه از سوي مديرعامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان به شركت تانش

1395/02/18

در مراسم جشن عيد مبعث همزمان با جشن سالانه نظام پيشنهادات شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان از شركت تانش تقدير بعمل آمد.
اين مراسم كه در روز چهارشنبه پانزدهم ارديبهشت در سالن باشگاه برق مازندران برگزار شد از شركت تانش جهت انجام عمليات تعمير، سرويس و نگهداري سيستمهاي انتقال و فوق توزيع كه منجر به دريافت عنوان نمونه در بهره برداري شركت برق مازندران و گلستان شد با اهداي لوح تقدير تجليل بعمل آمد.
آقاي مهندس افضلي در اين تقدير نامه آورده است:
مدير عامل محترم شركت تانش
جناب آقاي مهندس اسديان
اكنون كه شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان با تلاش و مساعي مديران و كاركنان سخت كوش و توانمند خويش توانسته است در عرضه هاي ملي و استاني در حوزه هاي مختلف فعاليتها با كسب رتبه هاي برتر به چشم انداز و آرمان اينشركت كه " ما مي خواهيم در آسمان صنعت برق كشور پر فروغ ترين ستاره خدمت باشيم" و اهداف استراتژيك تعيين شده جامه عمل بپوشاند، به پاس تقدير از جنابعالي و همكاران آنشركت در احراز رتبه برتر بهره برداري اين لوح تقدير به جنابعالي اهداء مي شود. اميد است با عنايت خداوند متعال در عرصه خدمتگذاري به مردم ولايتمدار مازندران و گلستان توفيقات مستدام داشته و سلامتي و بهروزي جنابعالي و مجموعه همكاران را از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمائيم.
حسين افضلي
رئيس هيأت مديره و مديرعامل
شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0