متن پيام تبريك مدير عامل شركت تانش به مناسبت سال نو

1394/12/25

به حمد خداوند متعال بهاري ديگر را به ميزباني طبيعت تجربه مي كنيم و در اين بهار زيبا كه نوشدن، تازگي و طراوت را بهمراه دارد قلبهايمان را به روشنائي صداقت و همدلي صيقل داده و فارغ از هر گونه تيرگي به مهماني طبيعت مي رويم.
شركت تانش به همراه پرسنل خدوم و خستگي ناپذير در صف مقدم خدمتگزاري به مردم ايران اسلامي و عزيز  قرار گرفته است.     
اين شركت با ارائه برق مطمئن و مستمر زندگي مطلوب و رضايت بخشي را به مردم ارائه نمايد. ما به عنوان يك خدمتگزار پيشرو ، تلاش مي كنيم با بكارگيري تمام امكانات خود خدماتي منعطف و هوشمند ارائه نمائيم و با رويكردي مسئولانه به دنبال افق تازه‌اي براي تحقق توسعه رضايتمندي در ميان مردم هستيم و به مشتريان خود اين اطمينان را مي‌دهيم كه به مسئوليت خود در قبال مشتري به‌عنوان بزرگترين سرمايه خود آگاهيم.
اين شركت ارائه بهترين خدمات در قالب مأموريت سازمان بهمراه ايمني افراد و جامعه را سرلوحة اهداف و فعاليتهاي خويش قرار داده و در راستاي تأمين رضايت مشتريان و استمرار در انجام تعهدات و الزامات مرتبط با خواسته‌هاي ذينفعان و افزايش بهره‌وري و رشد و بالندگي نيروي انساني بر اساس استانداردهاي بين المللي روز قدم بر مي‌دارد .
 شركت تانش، همانند سالهاي گذشته سال 95 را با پيام «تلاش براي خدمت و ادراك كامل بر محيط اطراف و همه هستي به منظور حفظ كرامت انساني و جامعه » آغاز نموده، و اين بهار با تلاش و كوشش در ارائه خدمات متنوع، مشتري‌مداري و حفظ روحيه خلاقيت و نوآوري متبلور خواهد شد.  
      همكاران ارزشمند و سخت كوش ما در حفظ كيفيت خدمات اين شركت مشاركت دارند و در اين خصوص از همكاران انتظار دارد با شناخت دقيق مسئوليتها و كاربرد بجا و صحيح روشهاي اجرائي و فرايندهاي در جهت نيل به اين اهداف، و سربلندي صنعت برق ايران با استعانت از خداوند منان و مساعدتهاي مديران ارشد وزارت نيرو، شركت توانير و شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان مديريت شركت را در انجام اين امر مهم ياري نمايند .
اميدوارم عيد نوروز براي شما و خانواده محترمتان نويد بخش سالي پر از سلامتي و كاميابي باشد.
                                                                                          ولي اله اسديان پاجي
                                                                                 رئيس هيأت مديره و مدير عامل
                                                                               شركت تعميرات انتقال نيروي شمال

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0