شصت و سومين جلسه مديران عامل شركتهاي وزارت نيرو در مازندران به ميزباني شركت تانش برگزار شد.

1394/12/03

به گزارش روابط عمومي شركت تانش در اين جلسات كه مديران شركتهاي وزارت نيرو در مازندران حضور داشتند در محل باشگاه برق مازندران برگزار شد. در آئين گشايش اين جلسه آقاي مهندس اسديان مدير عامل شركت تانش ضمن عرض خيرمقدم و خوشآمد گوئي، فعاليتهاي 11 ماهه سال 94 شركت تانش را گزارش دادند. ايشان با بيان اينكه وضعيت سيستمهاي انتقال و فوق توزيع در مازندران و گلستان در 11 ماه اخير مطلوب گزارش شده بيان داشتند: 15500 فعاليت در حوزه تعمير، سرويس و نگهداري سيستمهاي انتقال و فوق توزيع از پست 230 كيلوولت چابكسر تا خط حق الخواجه خراسان اجرا شده كه تعداد 1200 مورد فعاليت شبانه و بقيه در روز انجام شده است. 430000 كيلومتر توسط خودروها پيموده شده و 55000 نفر روز در اين فعاليتها شركت داشتند كه از اين آمار 40500 نفر روز پرسنل و مابقي رانندگان بودند. اسديان اظهار داشت: در سيستمي خدمت مي كنيم كه شادي و روشنائي را به مردم هديه ميكند و اين بر مي گردد به مديريت عاليه آقاي مهندس افضلي كه بالاي سر كار هستند و با راهنمائي ايشان انگيزه دو چندان پيدا مي كنيم. خدا را شكر مي كنيم كه در 11 ماهه گذشته حادثه اي نداشتيم و انشاء ا... تا پايان سال هم همينطور باشد و سال 94 را با سلامتي و بدون حادثه به پايان برسانيم.
در ادامه آقاي مهندس افضلي مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان و رئيس اين جلسه با بيان اينكه تابستان سختي كه هم گريبانگير صنعت آب و هم برق بوده با تلاش كاركنان صنعت آب و برق با موفقيت پشت سر گذاشته شده اظهار داشتند: در بخش مصرف برق 10% رشد داشتيم كه سه برابر متوسط رشد كشور بوده كه توانستيم به سلامت از آن عبور كنيم. تشكر مي كنم از آقاي مهندس اسديان و همكارانشان كه حقيقتاً كار سخت و طاقت فرسا و شبانه روزي كه عمدتاً شبانه بوده را به درستي انجام مي دهند. كاركنان تانش قبل از ساعت كاري صبح برنامه ها را تنظيم نموده و به طور مستمر در حال فعاليت مي باشند و اميدورام خداوند به ايشان و همكارانشان سلامتي عطا فرمايد. ايشان در ادامه درخصوص كنفرانسهاي برگزار شده در سال 94 در زمينه GIS و  كنفرانس برق در دانشكده فني امام محد باقر (ع) برگزاري آنرا كه با هماهنگي و انسجام صورت گرفته آبرو استان خواندند و خواستند تا اين تعاملات بين صنعت و دانشگاه تداوم يابد و كنفرانسهاي بعدي با همين قوت برگزار شود.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0