مراسم افتتاحيه پست كمپكت خشرودپي برگزار شد

1394/11/20

همزمان با دهه فجر ایستگاه برق20/ 63 کیلوولت شهر خشرودپی بابل وخط تغذیه کننده آن در بخش بندپی غربی این شهرستان به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومي شركت تانش عمليات نصب،‌تست و راه اندازي اين پست توسط شركت تعميرات انتقال نيروي شمال (تانش) اجرا شد.

 بر اساس همين گزارش در مراسم بهره برداري ازاين پروژه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت :این طرح از سال گذشته آغاز شده است و این پروژه با تأمین منابع داخلی به مدت ۶ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی  بیان کرد: این ایستگاه برق در راستای توسعه، تقویت و پایداری شبکه برق و خط تغذیه کننده شهر خشرودپی بابل با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال تکمیل شده است.

مهندس افضلی مساحت زمین اجرای این طرح را سه هزار و 500 متر مربع اعلام و اظهارداشت : تامین برق مستمر و مورد نیاز شهر خشرودپی، تعدیل بارگذاری ایستگاهای مجاور، کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع و نیز بهبود ولتاژ مشترکین منطقه از اهداف و اثرات اجرایی این طرح می باشد.

وی ادامه داد: اجرا و نصب یک دستگاه تراسفورماتور به ظرفیت 20 مگاولت آمپر، چهار دستگاه فیدر 20 کیلو ولت (یک دستگاه فیدر ورودی و سه دستگاه فیدر خروجی 20 کیلوولت) و نیز 500 متر خط تک مداره 63 کیلو ولت با تیر بتونی و هادی لینکس از مشخصات فنی ایستگاه 63/20کیلوولت شهر خشرودپی بابل می باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت با افتتاح و راه اندازی این طرح، افت ولتاژ برق منطقه رفع شده است؛ وی گفت: این امکان فراهم است که در بخش کشاورزی نیز بتوان از پمپاژ آب کشاورزی با توسعه این بخش از این ایستگاه بهره گیری شود.

در این آئین مهندس علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه ۷۱۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۸ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان مازندران  به بهره‌برداری رسید، گفت: ۴۱ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان مربوط به شهرستان بابل بوده است.

وی بابیان اینکه بدون همدلی وفاق مردم افتتاح این پروژه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود، افزود: مردم نیز با همدلی و وفاق در روز ۲۲ بهمن و روز هفتم اسفندماه می‌توانند مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان بیگانه بزند زیرا حضور مردم در تمام صحنه‌ها نشان‌دهنده یکرنگی و برگ زرین این سرزمین است.

در این افتتاح  مهندس نییان معاون عمرانی  استا نداری مازندران ،حجت الاسلام والمسلمین ناصری زاده ومهندس نیاز آذری نمایندگان مردم شریف بابل وبندپی دز مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار بابل ومسولین ومقامات استانی ومحلی حضور داشتند .

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0