سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق( GIS ) برگزار شد.

1394/09/25

سومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مدیریت صنعت آب و برق( GIS ) با حضور معاون وزیر نیرو و محققان از سراسر کشور به مدت 2 روز در تاريخهاي 22 و 23 آذر ماه در ساری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شركت تانش، در این دوره کنفرانس ملی که صبح یکشنبه در پلاژ پردیس نیروی انتظامی در ساری آغاز به کارکرد، محققان و کارشناسان صنعت آب و برق کشور شرکت داشتند.
مهندس حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفتند: ۷۰۸ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که ۶۴۲ مقاله پذیرش شدند و از این تعداد ۵۳۱ مقاله به  محورهای بخش برق است.
ايشان یادآور شدند: همچنین ۶۴ مقاله با محورهای بخش آبفا و ۴۷ مقاله با محورهای بخش منابع آب است و درمجموع ۸۳ درصد مقالات در بخش برق، هفت درصد در بخش منابع آب و ۱۰ درصد نیز در بخش منابع آبفاست.
ايشان افزودند: اولین کنفرانس کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت برق در سال ۸۸ در استان مازندران برگزار شد و دومین کنفرانس نیز در سال ۹۲ در بابلسر با استقبال خوبی از سوی محافل علمی و صنعت برق کشور مواجه شد و بیش از ۳۵۰ مقاله به کنفرانس دوم ارسال‌شده است.
مهندس افضلی تصریح کرد: در کنفرانس سوم شاهد حضور مؤثر همکاران صنعت برق و آب کشور هستیم و با توجه به بالا رفتن سطح علمی کنفرانس، مقالات برتر در IEEE نمایه می‌شود.
نمايشگاه جانبي اين كنفرانس به مدت 2 روز نيز برگزار شد و شركت تانش توانمنديهاي خود را در اين نمايشگاه به معرض نمايش قرار داد و با كسب عنوان غرفه برتر به كار خود پايان داد. به گزارش روابط عمومي شركت تانش تعدادي از كاركنان اينشركت در كميته هاي علمي، اجرائي و دبيرخانه اين كنفرانس فعاليت داشتند.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0