تقدير از كاركنان شركت تانش جهت حضور در انتخابات انجمن مهندسين برق والكتروينك شاخه مازندران

1394/08/10

آقاي مهندس اسديان مدير عامل شركت تانش از كاركنان اينشركت جهت حضور در انتخابات انجمن مهندسين برق و الكترونيك شاخه مازندران تشكر كردند. در اين انتخاب آقاي مهندس اسديان با كسب 173 رأي رتبه چهارم و از نظر شركتي شركت تانش سومين شركت در كسب آراي انتخابات بود. متن تقدير و تشكر آقاي مهندس اسديان بدين شرح مي باشد:
حضور محترم مدیران، روسای ادارات،کارشناسان و همه همكاران ارزشمند                                   
موضوع: تقدير و تشکر
با سلام و احترام
    بي شك مديران سازماني بدون همراهي و همدلي كاركنان كه ارزشمندترين منابع يك سازمان محسوب مي شوند قادر به ارتقاء سازمان و دستيابي به اهداف عاليه نخواهند بود.
    از اينكه با همدلي و با حضور پرشكوه در انتخابات انجمن مهندسين برق و الكتروينك شاخه مازندران موجبات دلگرمي و مباهات اينجانب و ديگر اعضاي هيأت مديره اين انجمن را فراهم ساخته‌ايد از شما تقدير و تشكر مي‌نمايم. انتخاب شرکت تانش در مقام سومی شرکتی، اين حقيقت را روشن ساخته كه با عزم و اراده تان در سایه یکدلی و اتحاد موفقیت های گوناگونی برای شرکت خلق گردیده و تحسین همگان را برانگیخت و اینجانب را براي خدمت بيشتر به صنعت عظيم برق، همكاران و هموطنان عزيز ثابت قدم تر نموده است .
   اميدوارم با استعانت از خداوند متعال و با اين وحدت، همدلي، وفاق و همراهي شما عزيزان بتوانم در پيشبرد وظايف محوله و ارتقاء صنعت برق وظايف خود را ادا نمايم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0