پيام تبريك مدير عامل برق منطقه اي مازندران و گلستان

1393/12/28

اينك كه بهار آهسته آهسته از راه مي رسد و گرماي رويش بنفشه ها جمود و يكنواختي زمين را مي شكند و بهار امسال ياس نبوي رنگ كبودي به خود مي گيرد،‌مشتاقانه تحول عالم هستي را به همكاران عزيزم در شركت تانش تبريك عرض نموده و اميدوارم قلبهاي ما مملو از ارادت خالصانه به دردانه بانوي عالم هستي حضرت فاطمه زهرا(س) باشد.
خداوند متعال را شاكرم كه در پناه لطف و عنايت بيكرانش سال 1393 را شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان با همراهي و همدلي و تلاش مجاهدانه كاركنان خدوم و شريف صنعت برق مازندران و گلستان بخصوص همكاران عزيز و تلاشگر شركت تانش با افتخار بي بديل خدمتگزاري به مردم عزيز و ولايتمدار دو استان مازندران و گلستان پشت سر گذاشتيم.
اميدوارم همانگونه كه با همت والاي مديريت و متخصصين توانمند و مجرب شركت تانش در پيك تابستان سال 93 كه با رشد 25 درصدي مصرف برق همراه بود بدون اعمال خاموشي سپري شد. سال 94 نيز شاهد عزم و اراده عزيزان صنعت برق براي دستيابي به مأموريت شركت كه تأمين برق مطمئن و پايدار براي كليه ذي نفعان هست، باشيم.
فرصت را مغتنم شمرده كسب رتبه برتر ارزيابي شركتهاي تعميرات  برق كشور در سالهاي پياپي را به همه همكاران عزيز شركت تانش تبريك عرض نموده و رجاء واثق دارم مديران و كاركنان مجرب شركت تانش سهم  ويژه اي در احراز موفقيت هاي شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان داشته و دارند.
از خداوند متعال سالي سراسر سلامتي، شادابي و بركت براي شما و خانواده محترمتان و عزت و سربلندي و افتخار براي امت اسلامي و ايران عزيز در پرتو ولايت مسئلت دارم.

 
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0