اسدیان : تانش با حمایتهای مدیرعامل برق منطقه ای استان در وصل شریانهای اصلی به موقع عمل کرد

1392/11/27

 
پرسنل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال با حضور به موقع در حادثه برف غرب مازندران توانستند سیستمهای انتقال و فوق توزیع که شریانهای اصلی برق منطقه بودند را برق دار نمایند.
ولی الله اسدیان  ضمن بیان مطلب بالا با تشکر از همراهی ها وحمایتهای مهندس افضلی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران وگلستان در طول اجرای ماموریت مهم انتقال برق به ایستگاههای توزیع برق در غرب استان اظهار داشت : این موفقیت که موجب تایید سازمان توانیر نیز می باشد با حمایت آقای افضلی در پی حضورشان از لحظات اولیه بحران در منطقه حاصل شده که با مدیریت این مقام ارشد استان 3 مرکز ستاد در شهرهای تنکابن ، نوشهر وساری تشکیل شد که وظیفه ساماندهی و کنترل گروههای عملیاتی را از تاریخ 12 بهمن بر عهده داشتند.
اسدیان توفیقات تانش را در انجام وظایف محوله در بحران برف غرب استان برای این شرکت از اهمیت بالایی برخودار دانست وافزود: بنابرنظر مدیران برق حاضردرمنطقه شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال در وصل شریانهای اصلی به موقع عمل کرد و عدم برق رسانی به هنگام در شبکه توزیع از وظایف تانش نبوده است .
مدیرعامل شرکت تانش گفت :با حضور 130 نفر روز از گروه های تعميرات خطوط و 125 نفر روز از گروه های تعميرات پستها و حفاظت و كنترل تمامي تجهيزات فوق توزيع و انتقال نيرو در غرب استان برق دار شد.
این مقام مسئول افزود : در اين حادثه اكثر خطوط و پستهاي اين منطقه که بر اثر بارش برف شديد دچار قطعي شده بطوريكه  پست های كتالم، شيرود، رامسر، چابكسر، تنكابن نشتارود ، دانيال و ... و خطوط منتهي به اين پستها از مدار خارج شدند كه كاركنان اين شركت با فعاليت شبانه روزي توانستند اين مشكلات را مرتفع و وضعيت را به حالت عادي برگردانند.
به گفته ولی الله اسدیان ساعت 15/30 روز چهاردهم بهمن کلیه خطوط و ایستگاههای انتقال و فوق توزیع شبکه غرب مازندران برقدار شده و شبکه به حالت عادی بازگشت.    

 رضائي
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0