نمايش توانمنديهاي شركت تعميرات انتقال نيروي شمال در سومين نمايشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب مازندران

1392/10/07

سومين نمايشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب با حضور تولید کنندها، تامین کنندها و ارائه کننده هاي خدمات صنعت برق و آب از 19 الي 22 آذرماه در محل نمايشگاه بين المللي مازندران برگزار شد.
   در آئين گشايش اين نمايشگاه مهندس افضلی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان و رئيس شوراي انسجام بخشي صنعت آب و برق مازندران میزان مصرف آب و برق کشور را نسبت به آمارهای جهانی بالا اعلام کردند و افزوند: برای رسیدن به متوسط جهانی فاصله زیادی داریم و مصرف انرژی در هر خانوار ایرانی سه برابر متوسط جهانی است. ايشان با بیان اینکه دولت برای کاهش مصرف برنامه هایی دارد، تصريح كردند: مصرف بهینه اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و واقعی شدن قیمت ها یک موضوع مهم است . با توجه به شرایط تحریم ها و دشواریها کار تولید سخت و دشوار است و با وجود مشکلات زیاد در این صنعت، توقعات نسبت به صنعت برق و آب بسیار بالاست و باید تولید کننده حمایت شود.
مهندس افضلی عنوان کردند: خطوط انتقال آب و برق، ایستگاه پمپاژ آب و ایستگاه برق زمینه ای برای تولید و توزیع آب و برق فراهم می کند. ايشـان با بیـان اینکه بیشـتر محصولاتی که در غرفه های نمایشگـاه به نمایش می گـذارند، دستـاوردهای همکاران در سالهای متمادی است، افزودند: نمایشگاه محلی برای ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری های در بخش صنعت است.    
   مدیر مطالعات برنامه ریزی و امور بین الملل روابط عمومی وزارت نیرو نیز خواستار انسجام برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی شد و بيان داشتند:
داشتن حرکت هدفمند در برگزاری نمایشگاه مهم است و داشتن آرشیو از نمایشگاه های برگزار شده دوره های پیشین و بررسی نقاط قوت و ضعف آن می تواند در برپایی هرچه بهتر نمایشگاه موثر باشد.
  شیری افزود: استفاده از بخش خصوصی نیز برای راه اندازی نمایشگاه مورد توجه قرار بگیرد و برای افزایش بازدیدها از نمایشگاه های خارجی در حال تعامل هستیم. ايشان با بیان اینکه باید میزان اثر بخشی نمایشگاه را ارزیابی کرد گفت: باید برای افزایش تعداد بازدید کنندگان تمهیداتی اندیشیده شود.

 رضائي
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0