لوح تقدير عنوان نمونه برتر مميزي شركت توانير در حضور مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان به شركت تانش اهداء شد. |
1392/03/22 | |
---|---|---|
جلسه اهداء لوح تقدير نمونه برتر دومين مميزي شركتهاي توانير از شركتهاي تعميرات نيروي سراسر كشور با حضور مدير كل دفتر فني نظارت انتقال شركت توانير و مدير عامل، معاونين، مديران شركتهاي برق منطقه اي مازندران و گلستان و تانش در سالن وحدت شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان برگزار شد . اين جلسه كه با پخش سرود جمهوري اسلامي ايران و تلاوت قرآن كريم شروع شد با خير مقدم گوئي آقاي مهندس اسديان، مدير عامل شركت تانش ادامه يافت . آقاي مهندس اسديان پس از سلام و خير مقدم به حاضرين اظهار داشتند: تشكر و قدر داني ويژه دارم از آقاي مهندس افضلي مدير عامل شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان كه معلم و الگوي اخلاق و حامي و پشتيبان همه صنعت برق مازندران و گلستان هستند. تشكر و قدرداني ويژه دارم از معاونين، مديران و كاركنان شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان و همه همكاران خوبم در شركت تانش كه با صبر و حوصله و متانت و سخت كوشي و همدلي و همسوئي توانستيم كه مسئوليتي كه شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان به امانت بر عهده ما گذاشتند را به درستي به انجام رسانيم. كسب عنوان نمونه برتر شانس و فرصتي بود كه خداوند متعال به ما داده و بايد اين فرصت را غنيمت بشمريم كه اين افتخار را نصيب ما كرده است. هر موفقيتي كه تانش كسب كرده تصادفي بوده چراكه ما هنوز به آن درجه از اعتبار نرسيديم و بايد از اين اتفاق كمال استفاده را ببريم . ما بعنوان خدمتگذاران صنعت آب و برق انجام وظيفه مي كنيم و قول مي دهيم كه خدمتگذاران خوبي باشيم. در ادامه آقاي مهندس افضلي مدير عامل محترم شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان سخنراني نمودند و اظهار داشتند: صنعت برق در مازندران هميشه نسبت به صنايع ديگر در بحث ارتقاء كيفيت پيشرو بودند و در ارائه خدمات كيفيت را سرلوحه كار خود قراردادند . در خط مشي، آرمان و مأموريت شركت برق منطقه اي و تانش هميشه بحث تأمين برق مطمئن و مستمر نهفته است. ايشان افزودند: شركتهاي برق را به شاخه هاي مختلف تفكيك كردند از جمله شركت تانش كه از برق مازندران منتزع شد و طبيعتاً نقش آفريني بهتري نسبت به گذشته ما شاهد هستيم و اذعان داريم كه اين شركت افراد متخصص و متعهد فراوان دارد و بسيار با علاقه و پشتكار فعاليت مي نمايند در حوادثي كه كاهاً رخ مي دهد و خود من در آن حضور داردم شاهد اين هستيم كه مديرعامل، اعضاي محترم هيأت مديره و كاركنان اين شركت حضور پيدا مي كنند و اين نقطه قوتي براي اين شركت است كه نشان مي دهد چقدر در اين بخش مسئوليت پذيري وجود دارد . كسي كه با اين رويكر وارد عرصه كار و تلاش مي شود پرسنل هم انگيزه بيشتري براي كار خواهند داشت و ماحصل اين تعامل و همدلي كه از اين بابت ايجاد مي شود دستاوردهاي ارزشمندي است كه در مميزي خودش را نشان داد. ايشان ادامه دادند: مردمي كه شهيد دادند و هم در انقلاب و هم در جنگ و بخش هاي ديگر حضور داشتند شايسته خدمت رساني در حد عالي هستند . جلب رضايت مردم جلب رضايت خداست كه سرلوحه همه فعاليتهاي صنعت برق مازندران و گلستان قراردارد. آقاي دكتر علي پور مدير كل محترم دفتر فني و نظارت انتقال شركت توانير در سخنراني خود گفتند: ضرورت شركتهاي تعميرات نيرو بر هيچ كس پوشيده نيست . شركتهاي تعميرات نيرو خاصيت خاصي دارند كه با ديگر شركتهاي پيمانكاري فرق دارند چراكه تعطيلي كارگاه در ديگر شركتهاي پيمانكاري خيلي به نظر مردم محسوس نباشد ولي اگر چراغي چشمكي بزند 74 ميليون ناظر آن را خواهند ديد . لازم است از شركتهاي تعميرات نيرو بعنوان يكي از بازوان صنعت برق كشور نگاه و توجه خاصي به آن شود . در شركتهاي تعميرات نيرو افراد متخصص زيادي وجود دارد ولي اين شركت كافي نيست شرط كافي آن است كه نهايت دقت و رعايت ضوابط و دستورالعملها جلوگيري از هرگونه خطاي نيروي انساني و تأمين تجهيزات كاري و ايمني را بايد در حد انتظار قرار دهيم . شركتهاي تعميرات بايد بحث خصوصي سازي را جدي بگيرند تا بهره وري را افزايش دهند و ديگر اينكه بايد داراي برنامه استراتژيك و نقشه راه باشند و همه اين موارد در ارزيابي ها مورد اندازه گيري قرار مي گيرد .اگر برق منطقه اي درارزيابي هاي خود رتبه برتر را كسب مي كند پشتيبان خوبي بنام شركت تانش و اگر شركت تانش رتبه نخست را در ارزيابي كسب مي نمايد نشان دهنده هدايت، راهنمائي و حمايت و تشويقات مجموعه بهره برداري شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان است . هر جا كه اين تعامل وجود دارد هر دو طرف سود بردند. در پايان جلسه لوح تقدير كسب عنوان نمونه برتر مميزي شركت توانير توسط آقاي مهندس افضلي و دكتر علي پور به آقاي مهندس اسديان اهداء شد. |
||
41 | ||
بازگشت | ||