پيام نوروزي مدير عامل شركت تعميرات انتقال نيروي شمال

1391/12/27

سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني را در حالي پشت سر گذاشتيم كه سايه تحريم دور از حقيقت ، تمام برنامه هاي توسعه اقتصادي را تحت شعاع قرارداده و چالشها و مشكلاتي را بهمراه داشته است و تنـها سـازمانهائي كه با اتكاء به خداوند اين تحريم ها را تهديد تلقي ننموده و تبديل به فرصت كردند، توانستند از اين مشكلات به سلامت عبور نمايند.
     شركـت نيز با صـرفه جوئي و كنـترل هزينه ها و استفـاده بهينه از مـنابع محـدود و يكـدلي، يكسـوئي و تلاش مضـاعف و چشمگـير همـه همكـاران ارزشـمنـد با تولـيد راهكـارهـاي جـديد در بهبـود وضعـيت سرويس و نگهـداري از تجـهيزات انتـقال و فوق توزيع حركت مؤثري انجام داده كه اين موجبات بالندگي سازماني و فردي مان را فراهم آورده است. اميدوارم با ايجاد بصيرت عميق‌تر، دانش بالاتر، توان و مهـارت روزافـزون در خدمت رسـاني متعهـدانه به مملــكت اسـلامي در سالـهاي بعد يك گـام از قبل جـلوتر باشـيم. يقين دارم با تكيه بر تجربه، شور و توانائي شما همكاران محترم بيش از پيش مي توان به اهداف سازماني تعريف شده دست يابيم و در عرصه فعاليتهاي اجرائي هوشمندانه و پيروزمندانه قدم برداريم. اكنون در آستانه سال جديد از همه همكاران محترم تقاضا دارم همچنان گذشته با تلاش بيشتر جهت دستيابي به افقي روشنتر قدم برداشته و در زمينه مأموريت سازماني اينشركت حق خدمت رساني به مردم را تماماً ادا كنيم هنوز هدفهاي زيادي وجود دارد كه بايد به آنها دست يابيم. فراموش نكنيم كه موفقيت اين شركت كه پس از سالها تلاش عليرغم تمام كمبودها كسب شده موهون وفاق و همدلي شما عزيزان بوده است. متأسفانه اواخر سال 91 همكار ارزشمندمان مرحوم محمد رضا بابائي را در اثر حادثه‌اي در حين انجام وظيفه از دست داديم. اين ضايعه را به همكاران و خانواده معززشان تسليت عرض مي‌نمايم و اميدوارم ديگر شاهد اين چنين حوادث ناگوار نباشيم. سال خوشي را براي شما و خانواده محترمتان آرزومندم.              

 رضائي
  بازگشت






PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files (x86)\Parallels\Plesk\Additional\PleskPHP5\ext\php_mssql.dll' - The specified module could not be found. in Unknown on line 0